moasworld

Alla inlägg under januari 2011

Av Moa - 5 januari 2011 17:12

Sandra och jag är idag men jag ska inte sova över, för jag ska till min pappa i morgon.

Sandra och jag ska typ sända live efter maten :).

Vi hoppas att över 20 lyssnar, då blir det toppen, som föra gången vi sände.




Dagen:randig tröja från H&M och sen leggins från Cubus..

 

Av Moa - 2 januari 2011 22:23

Det är superduper kul när ni kommenterar .

Jag ska försöka att svarar på alla frågor xp

Av Moa - 2 januari 2011 21:54

Jag får skriva lite om vad Sandra och jag gjorde igår också:

Vi var mest på dartorn och sånt , vi hade skoj på kvällen :).

Jag fick reda på i går att jag skulle på fest hos Viccan! :D<3

Det kommer nog bli as-kul!










Idag på morgonen vaknade jag och kollade på sandra som sov<3.


Klockan var 13:00 och jag började viska : Sandraa?

Hon vaknade inte men klockan 14:00 vaknade hon :D

Sen satte vi vid datan till typ 17:00.


Men då ringde det på dörren , det var sandras föräldrar som kom!

Vi släckte alla lampor inne i Sandras rum och låtsades sova, de trodde vi hade sovigt hela dan!


Men sen gick vi ut lite på torget, och gick igenom stan för att kolla om nått café var öppet dem skulle stänga om en kvart och vi hann inte hämta pengar så det får vi göra i morgon.


Nu sitter vi båda vid varsin data klockan är 22.01 och vi ska sova över idag igen :).


Puss&kram,skumbanan.


    Ska gå på stan med sandra i mån, bilder kommer då (Y)

Av Moa - 1 januari 2011 18:35

Förlåt att jag inte varit inne på ett tag men jag ska vara det i fortsättningen.



Dagen: Jag vaknade av en konstig dröm, sedan åt jag frukost (en vanlig macka).

Jag gick in på min dator där Sandra och jag chattade och sen gick jag över till henne. Vi har varit inne på datan än så länge, men för typ  en halvtimme sedan spelade vi in radio, live.

Vi hade nästan 20 lyssnare, det var så kul.

Nu sitter vi på varsin data hos sandra. Vi båda är på våra bloggar.


Jag kan berätta dagens klädval: En långarmad vit tröja som är vit med typ 8 cm svarta render på, och  ett mörk grönt linne under. Sen har jag ljusblåa byxor från H&M och svarta elr lila strumpor.


Haha, här kommer en bild men svårt att se för är tagen med webbcamera glömde mobilsladden hemma ;)

:  



Presentation


Jag heter Moa och är 13 år den 17 februari.
Jag gillar att vara med kompisar och att lyssna på musik.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards